یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
تصاویر/ اقشار مختلف مردم در مراسم گرامیداشت  شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان

حوزه/ امام جمعه بناب در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امام جمعه بناب در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام بشرح زیر می‌باشد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ»

شهادت عالم مجاهدِ خستگی‌ناپذیر، مومن عامل، سید مقاومت، فرمانده حکیم و شجاع مجاهدان، حامی قدس شریف، یار با وفای رهبر معظم انقلاب اسلامی، کابوس اشغالگران صهیونی، دبیر کل محترم حزب الله لبنان جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از یاران و همرزمانش «رضوان‌الله‌علیهم» را به محضر حضرت بقیةالله(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، امت اسلامی و محور مقاومت به ویژه یاران مجاهد و مردم و مسئولان لبنان و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شهید سید حسن نصرالله با رهبری حکیمانه و شجاعانه خود توانست افسانه شکست ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی را باطل و دوران پیروزی‌های مقاومت را آغاز نموده و به عنوان سرور مجاهدان و سید مقاومین و محبوب دل‌های آزادگان و مجاهدان در تاریخ ماندگار شود.

رژیم ددمنش و تروریست صهیونیستی با آلودن دست خباثت‌آمیز و جنایت‌پیشه خود به خون مطهر این شهید عالیقدر و صدها تن از مردم بی‌پناه و مظلوم لبنان، چهره زشت خود را در نزد جهانیان و در کارنامه تاریخ بشریت سیاه‌تر ساخت و امید است زوال این غدّه سرطانی جامعه بشری با این شهادت‌ها، تسریع شود، إن‌شاءالله.

برای این شهید بزرگوار حشر با سیدالشهداء و علو درجات و برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت حزب الله و یاران مقاوم و مجاهد و خانوده محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»

مصطفی باقری بنابی ـ امام جمعه بناب

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha